Friday, June 25, 2010

tentang diriku

asalamualaikum salam perkenalan kisah ini menyisahkan tentang hidup aku,aku dilahirkan dikampung kubang sepat jitra kedah pada 22 april 1994 aku anak kedua dari 4 orang adik beradik abang aku wan muhd nurhayat berumur 20 tahun dan adik aku yang bernama wan muhd hafiz berusia 8 tahun dan seorang lagi wan muhd hanif berumur 5 tahun dan yang bongsu dan anak perempuan tunggal ayah dan mak yang berusia 7bulan.Ayah aku bernama w hayazi berumur 46 tahun mak aku pula berusia 39 kami sekeluarga bahagia hidup bersama kami menetap di kampung kubang sepat jitra kedah,akhir sekali aku yang diberi nama wan muhd nurhakimi bin w hayazi teleh hidup selama 16 tahun kini aku belajar di S.M.K.A.H dan belajar di kelas 4c aku mempunyai ramai kawan,aku berasa bangga kerana dapat hidup yang sempurna........

No comments:

Post a Comment